ΣΥΡΙΖΑ ΛΕΣΒΟΥ

12 Ιαν 2009

"Ξαναζεσταίνει" την ιερή συμμαχία με το ΚΚΕ ο νομάρχης Λέσβου


Σε συνέντευξη του στην τοπική εφημερίδα "ΕΜΠΡΟΣ" ο Νομάρχης Λέσβου Παύλος Βογιατζής αναφέρθηκε μεταξύ των άλλων στις κινητοποιήσεις των αγροτών και στη συνεργασία του με το ΚΚΕ και το Σταύρο Σκοπελίτη. Επιχειρεί μάλιστα να "ξαναζεστάνει" μια παλιά πολιτική φιλία.
Προφανώς για να μη υστερήσει σε σχέση με τη κεντρική πολιτική σκηνή και τις συμμαχίες που εκεί γίνονται, ο Νομάρχης Λέσβου λέει μεταξύ των άλλων στη συνέντευξη του :


Μετά το τέλος της θητείας σας ως νομάρχης, τι θα κάνετε; Θα ιδιωτεύσετε; «Η νομαρχία μού στέρησε ένα πράγμα που για μένα ήταν τρόπος και φιλοσοφία ζωής. Μιλώ για την ενασχόλησή μου με τον αγροτικό συνδικαλισμό. Είναι λογικό όταν βρίσκεσαι σε μια θέση, όπως αυτή του νομάρχη, να νιώθεις αμηχανία μέσα σε ένα συλλαλητήριο ή σε μια συγκέντρωση. Ξεκαθαρίζω ότι δεν έχουν αλλάξει οι απόψεις μου. Εγώ ήμουν και είμαι δίπλα στον αγρότη. Αισθάνομαι δίπλα στον αγρότη. Όμως οι άλλοι δεν το βλέπουν έτσι.»

Έτσι εξηγείται και η απουσία σας από τα συλλαλητήρια της ΣΕΑ;«Τον τελευταίο καιρό δε συμμετέχω στα συλλαλητήρια της ΣΕΑ γιατί δε θέλω να φέρω σε δύσκολη θέση τους ανθρώπους με τους οποίους πραγματικά αγωνιστήκαμε μαζί όλα τα προηγούμενα χρόνια.
Από τότε που εκλέχθηκα νομάρχης, σιγά-σιγά άρχισα να μην καλούμαι στις συνεδριάσεις της ΣΕΑ. Ελπίζω όταν θα πάψω να είμαι νομάρχης να έχω μια θέση, όχι στη διοίκηση της ΣΕΑ, αλλά ανάμεσα στους αγρότες που αγωνίζονται για τα προβλήματά τους.»

Πώς είναι η σχέση σας με τον πρόεδρο της ΣΕΑ, το Σταύρο Σκοπελίτη;«Με το Σταύρο Σκοπελίτη μάς συνδέει μια πολύ βαθιά φιλία και μια πάρα πολύ ανθρώπινη και καλή σχέση. Είναι από τους ανθρώπους που εκτιμώ στην πολιτική. Είναι σε ένα κόμμα που έχει ξεκάθαρες θέσεις, ίσως είναι το μόνο κόμμα που έχει ξεκάθαρη πολιτική. άσχετα αν συμφωνεί κανείς με αυτή ή όχι. Με τιμά η φιλία του και αισθάνομαι κι εγώ τα ίδια που νιώθει εκείνος για μένα.
Αυτό όμως δεν έχει να κάνει με την πολιτική. Στην πολιτική υπάρχουν διαφωνίες, αντιρρήσεις. Είχαμε μια πολύχρονη συνεργασία στα αγροτικά ζητήματα και πιστεύω πως μετά το τέλος της θητείας μου ως νομάρχης θα έχουμε τη δυνατότητα να συνεργαστούμε ξανά για τα αγροτικά ζητήματα.
Πιστεύω πως όταν κι ο Σταύρος θα σταματήσει να ασχολείται με την πολιτική θα συνεχίσουμε να είμαστε δύο πάρα πολύ καλοί φίλοι, όπως είμαστε και σήμερα.»





Ετικέτες ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα